Kundeoplevelse, Klager og Refundering

Kundeoplevelse

ParkGenie konceptet er afhængig af, at brugeren har en god oplevelse.

Derfor opfordrer, ParkGenie (Europe) vores brugere til at anvende muligheden for at vurdere parkeringsoplevelsen. ParkGenie Bruger Appen indeholder således en mulighed for at vurdere parkeringspladsen på en skala fra 1 til 5 stjerne ved at besvare følgende spørgsmål:

1. Var personalet (hvis nogen) høflig og hjælpsomme?

2. Var det nemt at manøvrere bilen i parkeringsområdet?

3. Var parkeringspladsen angivet korrekt i Google Map?

4. Hvad var din samlede oplevelse af parkeringsområdet?

Vurdereringerne vil blive behandlet af ParkGenie Teamet, som vil tage action i tilfældet af dårlig kritik. Gentagne problemer kan indebære, at en parkeringspladsudbyder bliver udelukket fra at udbyde sine parkeringspladser gennem ParkGenie Appen.

Klager

Udover den, i ParkGenie Appen indeholdte mulighed for at vurdere en parkeringsplads, kan ParkGenie Appens brugere skrive direkte til ParkGenie (Europe) ved at benytte sig af e-mail adressen klager@parkgenie.dk

Refundering

Parkering, der er booket lang tid i forvejen vil blive refunderet, hvis den annulleres 48 timer før parkeringen skulle påbegyndes.

I disse tilfælde skal parkanten sende en e-mail til refundering@parkgenie.dk med en anmodning om at få refunderet det indbetalte beløb.

I tilfælde, hvor en ParkGenie Partner ikke lever op til sin forpligtelse til at modtage en parkant, vil det indbetalte beløb blive tilbagebetalt